Datum objave: 19. prosinca 2024.

Školski tim za kvalitetu

Samovrednovanje škole je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.

To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

• Kakav je odnos među učenicima u našoj školi?

• Kakvo je suradnja roditelja i škole?

• Kakva je organizacija nastave i rada u školi?

Pročitajte još

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Skip to content